VŠE O NÁKUPU » VÝMĚNA A REKLAMACE ZBOŽÍ

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Formulář pro vrácení či reklamaci zboží ZDE


Výměna zboží:

Pokud se Vám doručené nelíbí, nezoufejte! Do 14 dnů Vám garantujeme výměnu za jiné zboží! Vše záleží na vzájemné domluvě, a proto neváhejte a kontaktujte nás! Podmínky pro výměnu jsou uvedeny níže.

Vrácení zboží:

Pro případ, že nebudete se zbožím spokojeni Vám garantujeme vrácení peněz do 14-ti dnů od převzetí zásilky! Vy nám zašlete zboží za níže uvedených podmínek a my Vám do 30 pracovních dnů od doručení zásilky zašleme peníze na Vámi sdělený účet! Samozřejmě můžete ve stejné lhůtě přinést zboží přímo k nám do vzorkové prodejny a peníze Vám vrátíme hotově na místě!

Reklamace přepravních služeb:

Naše zásilky jsou pečlivě baleny zkušeným personálem a pevně věříme, že se k Vám dostanou v nejkratším možném termínu a hlavně v pořádku k Vaší a naší spokojenosti. Cesta z našeho skladu k Vám domů je realizována přes smluvního dopravce! Bohužel nemůžeme zaručit jeho bezchybnost. Proto při přebírání zásilky dbejte zvýšené opatrnosti především na:

  • Zjevné mechanické poškození zásilky
  • Promáčení zásilky
  • Otevřenou nebo či znovu zalepenou zásilku

Zásilku si tedy vždy pečlivě prohlédněte a neváhejte reklamovat u přepravce! Sepište s ním protokol o poškození případně reklamační protokol. Neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme při řešení tohoto problému.

Reklamace zboží:

Na naše zboží poskytujeme dvouletou záruční dobu. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:

  • Pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům
  • Úpravy a zásahy do struktury výrobku
  • Běžným opotřebením
  • Údržba v rozporu s návodem
  • Zanedbání péče o výrobek
  • Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Námi nabízené výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že budete plně spokojeni! V případě vyskytnutí ojedinělých výrobních či jiných vad nás ovšem neváhejte kontaktovat a rádi se s Vámi domluvíme na opravě, výměně či vrácení peněz!

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky:

  • Zboží musí být nepoškozené
  • Zboží nesmí být použito
  • Zboží musí být kompletní
  • Nesmí být sundaná cedulka
  • Společně se zbožím dodejte doklad o koupi
  • Zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou.